10 דברים שחשוב לדעת על הרמת פנים עם חוטים

הפנים רפויות אבל את חוששת מניתוח פולשני? הכירי את הטיפול המהפכני – הרמת פנים עם חוטים למתיחת ורענון עור הפנים, בלי ניתוח! כל מה שצריך לדעת 

אז הגיע הרגע ממנו חששת: את מסתכלת במראה ומיום ליום מתחילה לראות את הקמטוטים הקטנים, עור הפנים רפוי, הסנטר שאולי מתחיל להדלדל והעור שהוא כבר ממש לא מה שהיה פעם. 

ואז מתחיל החיפוש הבלתי נגמר אחרי הפיתרון: ניתוח הרמת פנים נשמע מפחיד וקיצוני, בוטוקס מביא אותך לחשוב על סלבריטיז עם פנים קפואות והתכשירים שקנית בחנויות הפארם לא ממש עוזרים, על אף כל ההבטחות. 

זה הזמן להכיר את הפיתרון שלך – הרמת פנים עם חוטים. בלי תופעות לוואי, בלי ניתוח, בלי הרדמה כללית ועם תוצאות טבעיות שישיבו את הזוהר לעור הפנים שלך. קבלי 10 דברים שכדאי לדעת על הטיפול המהפכני, והאם הוא מתאים לך.

מתיחת פנים עם חוטים? מה? 

מתיחת פנים עם חוטים היא שיטה מוכחת למיצוק, מתיחת וחידוש עור הפנים ללא ניתוח. במסגרת טיפול זה מחדירים לאזור הרצוי רשת של עשרות חוטים מסיסים ותומכים, בעזרתם מותחים ומכווצים את כפלי העור מבפנים ויוצרים את אפקט המתיחה והעיצוב. זה נשמע מסובך, אבל למעשה מדובר על אחד הטיפולים הפשוטים ביותר בעולם האסתטיקה, שדורש הרדמה מקומית בלבד, וכמעט ללא תופעות לוואי! כן, זה בהחלט קיים. 

כמו כיווץ של בד: כך עובדת מתיחת פנים עם חוטים

בטיפול זה מסמנים את האזור אותו רוצים להרים או למתוח, ובאמצעות מחט דקה בשם קנולה מחדירים אל האזור חוטי APTOS, חוטים דקיקים ומסיסים. החוטים מכילים זיזים חזקים או קרסים שחודרים לשכבת הדרמיס של העור, נתפסים בשכבת השומן ומתקבעים באזור הרצוי. מכאן הדוקטור מותח את החוטים לפי הצורך ו”תופר” את האזור באמצעות כפלים – חשבו על זה כמו כיווץ בבד במהלך תפירה, רק שבמקום לכווץ בד, אנחנו משנים את מיקומו של השומן התת-עורי ומעצבים את הפנים כרצוננו. 

החוטים הם חוטים מסיסים, וכעבור מספר חודשים מתמוססים בעצמם במחזור הגוף, אך המראה המתוח נשאר לתקופה ארוכה יותר. אגב, אם אתם דואגים מהחוטים שנמצאים בתוך עור הפנים שלכם, כדאי לדעת שהרכבם הכימי של החוטים האלו זהה לחוטים בהם משתמשים מנתחים בהליכים כירורגיים לתפירת העור, ונמצאים בשימוש בעולם הרפואי כבר עשרות שנים; מדובר על פעולה בטוחה עם ניסיון רב שנים. 

הטיפול מעודד ייצור מוגבר של אלסטין וקולגן 

מעבר לאפקט המתיחה, לאותם חוטים שמחדירים לעור יש השפעה משנית אך מהותית וחשובה לא פחות – הם מעודדים את הגוף לייצר יותר קולגן ואלסטין. הקולגן והאלסטין הם חלבונים שהגוף שלנו מייצר, והם אחראים על האלסטיות, המוצקות והחיוניות של העור. עם הזמן וככל שאנחנו מתבגרים ומזדקנים, הייצור של הקולגן והאלסטין בגוף מאט באופן משמעותי, וזו הסיבה שהעור שלנו הופך לרפוי ומקומט.

אותם חוטים שחדירים לעור מעודדים את הגוף לייצר באופן מוגבר חלבוני אלסטין וקולגן בתוך שכבות העור, וכך מסייעים לחידוש העור לטווח הארוך ושומרים על עור מתוח, אלסטי ורענן יותר, באופן טבעי לחלוטין. 

ניתן למתוח את העור עם חוטים בכל חלק בפנים

החלק הפופולרי ביותר להרמת פנים עם חוטים הוא חלקו התחתון של הפנים – קו הלסת והסנטר – אבל ניתן לבצע את ההרמה הזו גם בחלקים אחרים כמו פה, מצח ולחיים, ואף לבצע הרמת גבות באמצעות חוטים. ישנם כ-12 סוגי חוטים שונים המיועדים למטרות שונות, ובכל טיפול מחדירים כ10-20 חוטים לעור בהתאם לצורך. כמו כן, ניתן לבצע מתיחה כללית של כל הפנים בטיפול אחד! 

כדאי לדעת שהטיפול הופך פופולרי יותר ויותר גם באזור הצוואר. החוטים מותחים את עור הצוואר וכך שומרים על הגמישות והאלסטיות שלו; חשוב לבצע את הטיפול הזה כאשר העור בצוואר רק מתחיל להידלדל, שכן ברגע שהעור כבר רופס, החוטים לא מספיק אפקטיביים ועדיף להיעזר בטיפולים אחרים ומורכבים יותר. 

היתרון המרכזי – הרמת פנים ללא ניתוח

אחת הסיבות שאנשים רבים נמנעים מלהגיע לניתוח הרמת פנים הוא החשש המובן מניתוח בהרדמה מלאה, שכרוך בסיבוכים ובזמן החלמה ממושך. אחד היתרונות המהותיים של מתיחת פנים עם חוטים שהוא מתבצע ללא ניתוח, אלא בהרדמה מקומית בלבד בקליניקה. מלבד ההרדמה לא תרגישו כל כאב, והטיפול ייגמר בתוך כשעה ואפילו פחות מזה. בסיום הטיפול כבר תראו את התוצאות ותוכלו לחזור לשגרה באופן מהיר, לנהוג בעצמכם הביתה ולחזור לעבודה כבר למחרת. 

חשוב לדעת שמתיחת פנים עם חוטים יעילה פחות מניתוח מסיבי של הרמת פנים, אך יעילה יותר מהזרקות שונות, כמו בוטוקס, וכן מייצרת תוצאה טבעית יותר. לכן, הטיפול מתאים בעיקר לנשים שנמצאות במצב בו אינן מעוניינות בניתוח מסיבה כזו או אחרת, אך עדיין מעוניינות במתיחה אפקטיבית של הפנים. התוצאות הן טבעיות וכך ניתן להימנע ממראה של פנים “מנותחות” או עם אפקט בוטוקס בולט. 

ובכל זאת, יש כמה תופעות לוואי זמניות

עוד יתרון מהותי לטיפול הוא שאין לו ממש תופעות לוואי או סיכונים, אך כן חשוב שנסייג ונאמר שבסיום הטיפול יש אפשרות למעט תופעות לוואי זמניות, כמו שטפי דם, בצקת או קושי בפתיחת פה גדול או לעיסה. מדובר על תקופה קצרצרה של שלושה עד ארבעה ימים, במהלכם גם עדיף להימנע מפעילויות ספורט וספא. אם אתם חוששים מסימנים או צלקות (שמגיעים בדרך כלל עם ניתוח), החוטים לא משאירים כל סימנים שכאלו, ומותירים את העור חלק ונקי, בלי “מזכרת” מיותרת על העור. 

מעבר לזה, כמו בכל פעולה שהיא מעט פולשנית, יכולים להיגרם סיבוכים נדירים כמו זיהום או אי-סימטריה בפנים. במקרים כאלו המקצועיות והניסיון של הרופא באים לידי ביטוי, שכן הוא יודע כיצד להתמודד עם הסיבוכים האפשריים ולמנוע אותם בזמן אמת. 

למי הטיפול מתאים, ומתי עדיף להימנע 

חשוב לדעת שטיפול עם חוטים לא מתאים לכולם; קודם כל, הוא לא מתאים לנשים בהריון או נשים הסובלות מאקנה קשה. מעבר לזה, הטיפול לא מתאים לנשים עם סוגי עור מסוימים – עור כבד, עבה ושומני, עודף עור או עור מדולדל מדי. 

למי הטיפול כן מתאים? בעיקרון, הטיפול מומלץ לאוכלוסייה שלא מעוניינת או לא יכולה לבצע ניתוח מתיחת פנים. הטיפול פופולרי במיוחד אצל נשים צעירות שאיבדו משקל רב או עברו ניתוח קיצור קיבה ורוצות למשוך את הפנים ולשפר את איכות העור. 

בכל מקרה, חשוב להגיע לרופא מומחה, שיודע לאבחן באופן חד משמעי האם הטיפול מתאים לסוג העור וידע כיצד להתאים את הציפיות באופן מדויק ומקצועי.

טיפול אידיאלי גם לגברים

אנחנו מדברים פה בעיקר על נשים, אבל לא מעט גברים גם הם בוחרים בהרמת פנים עם חוטים. גם גברים מעוניינים בפנים מתוחות ונאבקים בפגעי הזמן, וטיפול עם חוטים מאפשר להם לקבל תוצאות מעולות וחשוב מזה – טבעיות לחלוטין, ללא החשש מאפקט מלאכותי או קיצוני מדי בפנים.

  • והכי חשוב – התוצאות

את התוצאות אפשר לראות מיד, אך השיא שלהן מגיע מספר שבועות לאחר הטיפול, אז העור נמצא בשיאו – זוהר, רענן וצעיר. הרמת העור בעקבות הטיפול מחזיקה כשנתיים, בהתאם למטופל, לגילו ולמצב העור שלו, אך היתרון הוא שתמיד ניתן לבצע עוד טיפול הרמה עם חוטים, וכך לחדש את התוצאה לטווח הארוך; אין הגבלה על מספר הטיפולים, וכל המרבה הרי זה משובח.

כמו כן, ניתן לתמוך ולחזק את התוצאות עם טיפולים משלימים. רופא מקצועי יודע לבנות תכנית טיפולים מיטבית בהתאם לעור המטופל, וכך לשלב את החוטים עם מזותרפיה, חומצה היאלורונית או טיפולים אחרים. הטיפול המשולב ממקסם את התוצאה ויוצר עור זוהר, רענן וצעיר לטווח הארוך. 

אחרון אך קריטי: בחירת הרופא המטפל

כמו בכל טיפול שאנחנו עושים על הגוף והעור שלנו, מהבסיסיים ביותר ועד המורכבים ביותר, אנחנו רוצים לבחור ברופא מקצועי ומומלץ. לכן, גם במקרה של טיפולי הרמת פנים המלצות ומקצועיות המטפל הם חשובים, ויש לבחור ברופא עם ניסיון רב, שעבר הכשרה ויודע לאבחן ולהרכיב את תכנית הטיפולים האופטימלית. 

ד”ר חייטון הוא רופא עם התמחות בהרדמה ובטיפול נמרץ, שנמצא בעולם האסתטיקה כבר עשרים שנה ומתמחה במגוון גדול של טיפולים, ביניהם הרמת פנים עם חוטים. ד”ר חייטון ישמח לעמוד לרשותכם ולרשותכן ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר עבור העור שלכם!

כמו בכל טיפול שאנחנו עושים על הגוף והעור שלנו, מהבסיסיים ביותר ועד המורכבים ביותר, אנחנו רוצים לבחור ברופא מקצועי ומומלץ. לכן, גם במקרה של טיפולי הרמת פנים המלצות ומקצועיות המטפל הם חשובים, ויש לבחור ברופא עם ניסיון רב, שעבר הכשרה ויודע לאבחן ולהרכיב את תכנית הטיפולים האופטימלית. 
סקין בוסטר או מזותרפיה

תוכן העניינים

לייעוץ השאירו פרטים:
  הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים היא טיפול קוסמטי פופולרי שמטרתו להעצים את נפח השפתיים, להעלים קמטים ולשפר את מראה הפה. הטיפול נחשב בטוח יחסית, אך...
  חומצה היאלורונית, חומר המופיע באופן טבעי בגופנו, הפכה למילת באז בתעשיית היופי וטיפוח העור. יכולתו יוצאת הדופן לשמור על לחות הפכה אותו למרכיב מומלץ...
מזותרפיה היא טיפול עור העושה שימוש בחומרים טבעיים כמו ויטמינים ומינרלים לשיפור המראה והתחושה של העור. זוהי אחת התעשיות הצומחות ביותר באמריקה הודות ליעילות שלה...
לקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים

** הייעוץ ללא עלות **