הרמת פנים ללא ניתוח: ד”ר חייטון עונה על כל השאלות

הכירי את טיפול הפנים המהפכני – הרמת פנים עם חוטים וללא ניתוח, שתאפשר לך ליהנות מתוצאות מיידיות! דר חייטון, מומחה ברפואה אסתטית, עונה על כל השאלות

נשים רבות – וגם גברים – לא מרוצות מסימני הגיל על הפנים שלהן, אך עדיין חוששות מניתוח פולשני. אחד הטיפולים הקוסמטיים שהולך ותופס תאוצה הוא הרמת פנים באמצעות חוטים, שמתבצע בהרדמה מקומית בלבד.

שוחחנו עם ד”ר חייטון, רופא מומחה ובעל קליניקה לטיפולי אסתטיקה חדשניים לשיקום העור שנמצא בעולם האסתטיקה כבר שני עשורים, כדי להכיר לעומק את טיפול ההרמה באמצעות חוטים.

ד”ר חייטון, מה זה בעצם הרמת פנים עם חוטים?

“בטיפול הזה אנחנו מחדירים כמות גדולה של חוטים מושכים (10-20) לאזור הרצוי, ומעצבים את הפנים באמצעות משיכה בחוטים. צריך להבין כמה דברים לגבי הטיפול. קודם כל, החוט לא מושך את העור למטה-למעלה; בגלל שזה לא ניתוח בו ‘גוזרים’ עודף עור, אנחנו חייבים לייצר איזשהו כפל שנתפס ברקמות התת-עוריות, בשומן התת-עורי, וכך משנים את מיקום הרקמות בהתאם לתוצאה שאנחנו רוצים לייצר. זו השפעה ראשונה, מתיחה שנמשכת זמן ממושך. ההשפעה השנייה של החוטים היא ייצור מוגבר של קולגן, שהוא חלבון האחראי על האלסטיות של העור. ככל שאנחנו מתבגרים ייצור החלבון בגוף מופחת, ולכן העור מזדקן ומתקמט”.

איך החוטים האלו עובדים?

“אלו הם חוטי משיכה, המחולקים לחוטים קבועים וחוטים מומסים. החוטים הקבועים נשארים בעור, בעוד החוטים המומסים נמסים באופן טבעי כעבור מספר חודשים אך עדיין שומרים על האפקט; אני מעדיף להשתמש בהם.

אני משתמש בחוטים מומסים מסוג APTOS. יש בסביבות 12 סוגי חוטים המיועדים למטרות שונות – קו לסת, סנטר, זוויות של הפה, הרמה של גבות וכדומה. הכנסת החוט מבוצעת בהרדמה מקומית באמצעות מחט דקה בפציעה מבוקרת של העור, ומלבד ההרדמה עצמה הפעולה לא כואבת. יחד עם חוטי המשיכה אנחנו מכניסים חוטים שמטרתם לשפר את איכות העור, וכך יוצרים אפקט ממושך יותר.”

האם יש לטיפול תופעות לוואי או סיכונים?

“התוצאות הן מיידיות, אבל מיד אחרי הטיפול יכולות להופיע כמה תופעות לוואי זמניות הנמשכות שלושה-ארבעה ימים. יכולה להיווצר בצקת, וכן יש אפשרות לשטפי דם. כמו כן, אם הפעולה נעשתה באזור התחתון של הפנים, יכולות להיות הגבלות בלעיסה של דברים קשים או פתיחה של פה גדול. כאמור, זה עובר אחרי שלושה-ארבעה ימים.

ברוב המקרים אנחנו לא רואים סיבוכים או סיכונים, אבל אלו עדיין טיפולים מעט פולשניים וניתן להתקל בסיבוכים כמו זיהום או אי-סימטריה בפנים. פה נכנס לפעולה הניסיון של הרופא בהכנסת החוטים והידע בהתמודדות עם הסיבוכים האפשריים, ולכן תמיד כדאי לבחור ברופא מומחה עם ניסיון רב”.

למי הטיפול מתאים?

“אני לא ממליץ על חוטים באופן חד משמעי לכולם, אלא רק למי שאני חושב שזה יכול להתאים ולעזור לו. כדי לקבל את האפקט האופטימלי של הטיפול הזה, צריך עור פנים מסוים. יהיה קשה להרים עם חוטים עור כבד ושומני מדי, ובאותה מידה יהיה קשה להרים עור מדולדל מדי. לסוגי עור כאלו יש פתרונות אחרים. החוטים מיועדים לאוכלוסייה שעדיין לא נכון לבצע עבורה ניתוח מתיחת פנים אך כן זקוקה למתיחה מסוימת – למשל, נשים צעירות שאיבדו משקל ועכשיו צריכות לאזן את הפנים. לכן חשובה מאוד האבחנה המקצועית; לא ללכת לרופא שיגיד ‘כן’, על כל בקשה של המטופלת.”

כמה זמן נמשך אפקט הטיפול?

“זמן המתיחה הוא כשנתיים, אך תמיד ניתן לחזור על הטיפול. יש כאלו שיגידו שהוא ארוך משנתיים, אבל אני חושב שזה לא נכון כי האדם ממשיך להזדקן והעור לא נשאר אותו הדבר. כמו כן, התוצאות תלויות גם במשקל של המטופל – אם המשקל יציב, אז יש סיכוי טוב שהאפקט יישאר לטווח ארוך יותר.”

איך בנוי הטיפול?

“אני שואל מה בעצם המטופל או המטופלת צריכים. אני מסתכל על הפנים, רואה את הפרופורציות, מאבחן מה גרם לבעיות ואז בוחר את השיטה המתאימה ביותר. חשוב לי לעשות תיאום ציפיות מדויק ללקוח, ולא לספק לו אשליות לא מציאותיות.

ברגע שאנחנו מחליטים על מתיחת פנים עם חוטים, אנחנו בונים תכנית מותאמת אישית שבדרך כלל מורכבת משלושה שלבים: השלב הראשון הוא שיפור איכות העור על ידי מכשור או קוסמטיקה במטרה שהעור יהיה יותר אלסטי לקראת הכנסת החוטים וכדי לשמור על תוצאה טבעית וטובה לאורך זמן. השלב השני הוא הכנסת החוטים, והשלב השלישי הוא הזנת העור עם חומרי מילוי במידת הצורך.

הטיפול כולו מתרחש בקליניקה, אין צורך בחדר ניתוח. בדרך כלל הוא עובד בכמה סבבים – טיפול ראשון בו מכניסים את שני סוגי החוטים, פגישה שנייה כעבור שבועיים בה מסתכלים אם הכל בסדר, ופגישה שלישית כעבור חודש במהלכה מסתכלים באופן סופי ורואים אם יש צורך בתוספת של מילויים או לא”.

ולסיום, תוכל לשתף אותנו עם סיפור הצלחה?

“לקוחה עשתה ניתוח לקיצור קיבה ואיבדה כ-30 ק”ג ממשקלה. היא אמרה שהיא לא מתכננת ולא רוצה לעבור ניתוח הרמת פנים, ולכן החלטנו לעשות טיפול עם חוטים. פיתחנו תכנית עבור העור שלה, שיפרנו את איכותו, הכנסנו את החוטים ולבסוף עשינו מילוי עם חומצה היאלורונית. החלפנו את הנפח והשומן שאיבדה בהורדת המשקל  באמצעות החוטים, ובסופו של דבר הפנים שלה היו ללא סימני נפילה כלל ועצמות הלחיים שלה עמדו במקום”.

אישה לפני הרמת פנים

תוכן העניינים

לייעוץ השאירו פרטים:
  הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים היא טיפול קוסמטי פופולרי שמטרתו להעצים את נפח השפתיים, להעלים קמטים ולשפר את מראה הפה. הטיפול נחשב בטוח יחסית, אך...
  חומצה היאלורונית, חומר המופיע באופן טבעי בגופנו, הפכה למילת באז בתעשיית היופי וטיפוח העור. יכולתו יוצאת הדופן לשמור על לחות הפכה אותו למרכיב מומלץ...
מזותרפיה היא טיפול עור העושה שימוש בחומרים טבעיים כמו ויטמינים ומינרלים לשיפור המראה והתחושה של העור. זוהי אחת התעשיות הצומחות ביותר באמריקה הודות ליעילות שלה...
לקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים

** הייעוץ ללא עלות **