כיצד מתבצעת הרמת פנים על ידי שימוש בחוטים?

הרמת פנים עם חוטים מאפשרת להשיב לעור את הזוהר הצעיר, הרענן והטבעי שלו, וכל זה בקלות, במהירות וללא כאבים או תקופת החלמה. כל מה שצריך לדעת על הטיפול הפופולרי 

ככל שאנחנו מתבגרים ומתבגרות, המבט במראה מגלה לנו סימנים חדשים: קמטוטים שהופיעו בין לילה, הקמטים בצידי העיניים ובזוויות הפה שמתעמקים מיום ליום, הסנטר שפתאום הכפיל את עצמו ועוד כהנה וכנה. אין מה לעשות, עם הטבע אי אפשר להילחם, וכשמפעל חלבוני הקולגן והאלסטין של גוף מתחיל לצמצם את הייצור, כך גם העור מתחיל להתקמט וליפול. 

כיצד מתבצעת הרמת פנים על ידי שימוש בחוטים?

הרפואה הקוסמטית מציעה מגוון גדול של טיפולים כדי להתמודד עם הפנים הרפויות – מתכשירים מלאי הבטחות, דרך מילויים והזרקות ועד ניתוחים מורכבים המסירים עודפי עור ומהדקים את שרירי הפנים. אחד הטיפולים הנפוצים להרמת פנים ממקם את עצמו במקום טוב בין הזרקות הבוטוקס שנוטות להותיר מראה פנים לא טבעי לבין ניתוח הרמת פנים מורכב המתקיים בהרדמה מלאה – וזהו  טיפול הרמת פנים עם חוטים.

הרמת פנים עם חוטים מאפשרת להשיב מראה פנים חלק, זוהר ורענן, ויוצרת מראה טבעי לחלוטין ללא צורך בניתוח. איך זה עובד, מה היתרונות ומה חשוב לדעת לפני שעושים את הטיפול? כל הפרטים כאן. 

הרמת פנים על ידי שימוש בחוטים – איך זה עובד?

במהלך הטיפול, מזריקים לאזור הרצוי (קו לסת, גבות, לחיים, פה וכדומה) כעשרה עד עשרים חוטי APTOS מסיסים באמצעות מחט דקה. את החוטים ממקמים בתוך העור, עד שהם נתפסים ברקמות השומן התת-עוריות (בשכבת ה”דרמיס” של העור). בשלב זה הרופא המטפל מושך את החוטים ויוצר כפלים בתוך העור בהתאם לאפקט המתיחה והמשיכה הרצוי, ממתיחת פנים קטנה ועד מתיחת פנים משמעותית. באמצעות טיפול זה ניתן אף לתקן אי-סמטריות בפנים.

החוטים עצמם נמסים באופן טבעי כעבור מספר חודשים, אך אפקט ההרמה נמשך עד שנתיים, בין היתר בזכות ייצור מוגבר של חלבוני קולגן ואלסטין האחראים על מתיחת ומיצוק העור. הגוף מייצר את החלבונים האלו באופן טבעי, אך ככל שהגיל עולה, הייצור פוחת באופן משמעותי; החדרת החוטים מעודדת את הייצור המוגבר, השומר על אפקט המתיחה ועל עור זוהר ורענן לאורך זמן. 

טיפול פופולרי לנשים צעירות – וגם למבוגרות

אחת הסיבות שהטיפול הזה כל כך פופולרי הוא שאינו כרוך בניתוח, אלא בהרדמה מקומית בלבד בקליניקה. מלבד ההרדמה עצמה, לא חשים כל כאב במהלך הטיפול, שנמשך כשעה כתלות בכמות אזורי הטיפול. אין תקופת החלמה כלל (אך אולי תתקלו בכמה תופעות לוואי שעלולות לצוץ במשך שלושה-ארבעה ימים, כמו שטפי דם או בצקת), וניתן לחזור לשגרה במהירות. 

כיצד מתבצעת הרמת פנים על ידי שימוש בחוטים?

הניתוח הזה פופולרי מאוד עבור נשים צעירות, בעיקר כאלו שהשילו קילוגרמים רבים ממשקלן (בין אם בעקבות ניתוח קיצור קיבה או לאו), ועכשיו צריכות לאזן את עור הפנים עם הרזון החדש. לרוב, צעירות מעדיפות להימנע מניתוח פולשני ומורכב הכורך איתו תהליך החלמה ממושך, ולכן הרמת פנים עם חוטים היא אידיאלית עבורן. כמובן, גם נשים מבוגרות רבות מעדיפות למצוא טיפול שאינו כרוך בניתוח בהרדמה מלאה, ובוחרות בהרמת פנים עם חוטים

יתרונות נוספים להרמת פנים עם חוטים

מעבר לזה שמדובר על טיפול קוסמטי ללא צורך בניתוח מורכב, יש עוד כמה יתרונות לטיפול הרמת פנים עם חוטים:

  • טיפול בטיחותי – הטיפול עצמו לא כרוך בסיכונים וסיבוכים משמעותיים, והחוטים המסיסים הם חוטים מוכחים, שהרכבם הכימי זהה לחוטים כירורגיים בהם עושים שימוש ברפואה המערבית כבר עשרות שנים.
  • תוצאות מיידיות – כאמור, מלבד תופעות לוואי קלות שעלולות להופיע למספר ימים, התוצאות עצמן הן מיידיות וניתן לחזור מיד לשגרה. התוצאות האופטימליות מופיעות מספר שבועות לאחר הטיפול.
  • מתאים לאזורים שונים בפנים – הטיפול מתאים לאזורים שונים בפנים כמו לחי, פה, גבות, קו לסת, סנטר ואפילו צוואר, וניתן גם לבצע טיפול פנים כללי לכל אזור הפנים. 
  • מראה טבעי – בניגוד לטיפולים אחרים שעלולים ליצור מראה פנים “מנותח” (כמו טיפולי בוטוקס, למשל), הטיפול עם החוטים מותיר מראה טבעי וחלק, ולא מעורר שום חשד או סימן לטיפול חיצוני.

מתיחת פנים רופאים מומלצים

במקרים רבים באסתטיקה רפואית, הרמת פנים עם חוטים לא מגיעה לבד, אלא כחלק מתכנית לשיקום ושיפור איכות העור. הרופא המטפל מרכיב תכנית בהתאם לסוג העור ולמצבו, הכולל שלושה שלבים: שיפור איכות העור לקראת הכנסת החוטים, החדרת החוטים לעור ולבסוף השלמת התהליך עם חומרי מילוי.

כמו בכל טיפול קוסמטי (וכמובן כמו בכל טיפול רפואי בכלל), חשוב לבחור ברופא מומלץ, עם ניסיון רב בטיפול מסוג זה ומקצועיות ארוכת שנים, שיודע כיצד להתאים את התכנית האופטימלית עבור סוג העור. יש לבחור ברופא המתנהג בהוגנות ובאמינות ויודע להגיד מתי הטיפול מתאים לסוג העור ומתי עדיף לבחור בטיפולים אחרים, וכן יודע לתאם ציפיות מדויקות מול הלקוח/ה.

תוכן העניינים

לייעוץ השאירו פרטים:
  הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים היא טיפול קוסמטי פופולרי שמטרתו להעצים את נפח השפתיים, להעלים קמטים ולשפר את מראה הפה. הטיפול נחשב בטוח יחסית, אך...
  חומצה היאלורונית, חומר המופיע באופן טבעי בגופנו, הפכה למילת באז בתעשיית היופי וטיפוח העור. יכולתו יוצאת הדופן לשמור על לחות הפכה אותו למרכיב מומלץ...
מזותרפיה היא טיפול עור העושה שימוש בחומרים טבעיים כמו ויטמינים ומינרלים לשיפור המראה והתחושה של העור. זוהי אחת התעשיות הצומחות ביותר באמריקה הודות ליעילות שלה...
לקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים

** הייעוץ ללא עלות **