ביורויטליזציה: מה ההבדל בין ביורויטליזציה לבין הרמת פנים בחוטים?

טיפול ביורויטליזציה כולל הזרקה של חומצה היאלורונית המשולבת עם ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו.

זהו חומר שמוזרק לתוך העור כדי לשפר את הלחות וההידרציה של שכבות העור באפירדמיס והדרמיס כדי לקדם ייצור של עור איכותי ובריא.

ביורוויטליזציה מעולה כטיפול בעור סביב העיניים והפה, כדי לצמצם קמטים דקים וכדי להבהיר את העור.

התהליך מערב כחצי שעה של משחת אלחוש ואחריה הזרקות שטחיות לשכבת העור. 

זמן ההחלמה מהטיפול הזה הוא לרוב מינימלי.

מה ההבדל בין ביורויטליזציה לבין הרמת פנים בחוטים?

מהי ביורויטליזציה?

ביורוויטליזציה היא שיטת טיפול להחייאת העור על ידי הכנסת חומצה היאלורונית, שהינה חומר טבעי שמיוצר על ידי השרירים בגוף, בשילוב עם חומרים טבעיים נוספים. התוצאה היא ריענון והחייאה של העור שאחת מתוצאותיה היא מראה צעיר ובוהק.

זהו תהליך קוסמטי שמסוגל לתקן את רקמות העור פגומות וניזוקות. המטרה המרכזית של טיפול ביורויטליזציה הוא מילוי העור בחומצה ההיאלורונית, אשר מגרה את הגוף לייצר קולגן ולהמריץ את חילוף החומרים הטבעי שמתחת לעור. פעולות אלו מביאות להחייאה ולחידוש של העור הצעיר והבריא.

הטיפול כמעט ואינו פולשני ומערב הזרקות בפנים קטנטנות של החומצה, של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ושל נוגדי חמצון לתוך השכבות העליונות של העור. התמהיל הזה של רכיבים מזינים מסייע לרענן ולהעניק לחות לעור אשר ממריצה אותו במידה גדולה. טיפול ביורויטליזציה משמש לתיקון פיגמנטציה, לתיקון של עור רפוי ושל סימני הזדקנות.

איך פועלת ביורויטליזציה?

זריקות ביורויטליזציה מתבצעות ידנית, ומעבירות חומרים מזינים טבעיים לתוך שכבות האפידרמיס והדרמיס בעור. ביורויטליזציה מכילה ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית בהשוואה לטיפול מזותרפיה. התרכובת הזו מרעננת ומחייה את העור ומחזירה לו נוגדי חומצון וחומרים נוגדי אינפלמציה התומכים בעור ומחזקים אותו. התוספת של חומרי הזנה נוספים כמו חומצות אמינו, נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים מסייעת לתפקוד הבריא של תאי העור.

זהו תהליך אשר, כמו הרמת פנים בחוטים, מפעיל את ייצור הקולגן הטבעי שנעשה על ידי העור עצמו. הסרום שמורכב מחומצה היאלורונית מסייע לעור בתהליך חידוש התאים. 

מהי חומצה היאלורונית?

זהו למעשה חומר מסוג סוכר שמצוי האופן טבעי בגוף האדם, בעור, במפרקים, בסחוס ובאזורים אחרים המעניקים לגוף שימון טבעי. החומר הזה הוא הידרופילי – זאת אומרת שהוא מסוגל למשוך במים פעמים רבות יותר ממשקלו. ככל שאנחנו מזדקנים יש לנו פחות חומצה היאלורונית ברקמות שלנו והתייבשות של העור נעשית סימן מעיד של השנים החולפות.

מה ההבדל בין ביורויטליזציה לבין הרמת פנים בחוטים?

הכוח מעניק הלחות של החומצה ההיאלורונית שמצויה בטיפולי ביורויטליזציה מזין את תאי העור ברמה עמוקה והתוצאות הן עור גמיש ורך, צעיר למראה עם פחות קמטים ואלסטיות רבה יותר. החומצה ההיאלורונית היא כלי יעיל במיוחד להאטה של סימני הזדקנות. 

מה ההבדל בין ביורויטליזציה למזותרפיה?

באסתטיקה רפואית גם ביורויטליזציה וגם מזותרפיה הן שיטות יעילות במיוחד ולא כירורגיות להחייאת העור. על אף ששתיהן כוללות הזרקה של חומצה היאלורונית לתוך העור, ביורויטליזציה מכניסה שרשרת של חומצה היאלורונית המאוגדת בקשר צולב באופן שטחי לתוך העור על מנת לגרות את ההחייאה והחידוש של העור. לעומת זאת, מזותרפיה משתמשת בקוקטייל של תערובת המכילה חומצה היאלורונית שאינה בקשר צולב, ויטמינים, פפטידים או תרופות, כדי להעניק לעור חומרי הזנה מתחת לעור ולשכבות התת-עוריות, כדי לתקן בעיות ספציפיות. 

ההעדפה של חומצה היאלורונית בקשר צולב עבור ביורויטליזציה נובעת מכך שהיא משמשת כג’ל אחיד יותר שמחזיק במקומו למשך זמן רב יותר. בנוסף, היא מוזרקת בצורה שטחית, ממש מתחת לשכבת העור. בעקבות ההבדלים האלו, חומצה היאלורונית בעור נשמרת זמן רב יותר באמצעות טיפול ביורויטליזציה ומרווה ומעניקה לחות לעור. 

מספר הטיפולים הנדרש לכל אחד מהטיפולים גם הוא שונה. עבור מזותרפיה כמות הטיפולים נעה לרוב בין 4 ל-8 טיפולים, בעוד שעבור ביורויטליזציה נדרשים בדרך כלל כ-3 טיפולים כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר. 

מה ההבדל בין ביורויטליזציה לבין הרמת פנים בחוטים?

בעוד שהרמת פנים בחוטים היא תהליך של הזרקת רשת חוטים מחומרים מסיסים לתוך העור, טיפול ביורויטליזציה כולל הזרקה של חומצה היאלורונית. בשני הטיפולים התוצאה תהיה עוררות ועידוד של החומרים הטבעיים בוני השריר שנמצאים בתוך העור, כמו קולגן ואלסטין – אשר יוצרים מראה צעיר ובריא באופן טבעי. 

הרמת פנים בחוטים משלבת מחט מיוחדת (קנולה) לשם החדרת רשת חוטים מסיסים לחלקי העור אשר רוצים לעצב. הרשת מאפשרת לרופא לפסל ולתקן את חלקי העור שבהם נמצאת הרשת בקלות וביעילות, ועל כן הטיפול יעיל במיוחד לתיקונים מסוימים בצורה מהירה.

בניגוד לכך, ביורויטליזציה מעצבת את הפנים על ידי הגמשה טבעית של השרירים ושל העור, ומאפשרת לתהליך הריענון וההצערה של העור להתרחש לפי הקווים הטבעיים שלו.

בשני הטיפולים זמן ההחלמה הוא מינימלי עד אפסי וניתן לצאת באופן עצמאי מיד בסיום הטיפול ולהמשיך בשגרת החיים הרגילה.

בפגישה עם הרופא המטפל לאחר שיחה ובחינה של מהות הטיפול אפשר להחליט האם בוחרים בטיפול הרמת פנים בחוטים או ביורוויטליזציה.

מה היתרונות של ביורויטליזציה?

  • שיפור מהיר בגוון ובגמישות העור
  • אפקט של “הרמה”
  • החלקת קווים דקים וקמטים
  • שיפור בזרימת הדם לעור ובצבע
  • תוצאות מהירות שרואים לרוב מיד לאחר הטיפול הראשון
  • הגברת ייצור החומצה ההיאלורונית בעור
  • עלייה בכוח ההתנגדות של העור לגורמים של הזדקנות ועלייה ביכולת התחדשות התאים
  • הליך כמעט ואינו פולשני עם זמן החלמה אפסי

אילו חלקי גוף יכולים לעבור ביורויטליזציה?

למרות שאפשר לעבור טיפול ביורויטליזציה כמעט בכל אחד מחלקי העור, האזורים הפופולריים והנפוצים ביותר הם הפנים, הצוואר ואיזור המחשוף וגב הידיים. ביורויטליזציה מתאימה אפילו לאזורים רגישים ועדינים במיוחד של הגוף, כמו העפעפיים העליונות והתחתונות. אזורים אלו של הגוף נוטים להיות חשופים ופגיעים יותר לנזקי שמש וכתוצאה מכך אנשים מבחינים לעתים קרובות בהזדקנות תחילה באזורים אלו. 

Hyaluronic-acid

תוכן העניינים

לייעוץ השאירו פרטים:
  הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים היא טיפול קוסמטי פופולרי שמטרתו להעצים את נפח השפתיים, להעלים קמטים ולשפר את מראה הפה. הטיפול נחשב בטוח יחסית, אך...
  חומצה היאלורונית, חומר המופיע באופן טבעי בגופנו, הפכה למילת באז בתעשיית היופי וטיפוח העור. יכולתו יוצאת הדופן לשמור על לחות הפכה אותו למרכיב מומלץ...
מזותרפיה היא טיפול עור העושה שימוש בחומרים טבעיים כמו ויטמינים ומינרלים לשיפור המראה והתחושה של העור. זוהי אחת התעשיות הצומחות ביותר באמריקה הודות ליעילות שלה...
לקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים

** הייעוץ ללא עלות **